اندیشکده امام صادق (ع) | خلیل عقیلی فرج

إنَّکَ کادِحٌ إلَی رَبِّکَ کَدحًا فَمُلاقیهِ

اندیشکده امام صادق (ع) | خلیل عقیلی فرج

إنَّکَ کادِحٌ إلَی رَبِّکَ کَدحًا فَمُلاقیهِ

اندیشکده امام صادق (ع) | خلیل عقیلی فرج

دیگر نخواهم خفت
و دیگر از خاک و خاکیان نخواهم گفت
و جز از آسمان و آسمانیان نخواهم نوشت...
**************
آی دی ایتا و سروش: @draghili
**************
آدرس کانال های انتشار محتوا:

      
بسم الله الرحمن الرحیمفَذَکِّرْ إِن نَّفَعَتِ الذِّکْرَی‏(9) سیَذَّکَّرُ مَن یخْشی‏(10)       سوره اعلیپس تو به کار تذکر دادنت بپرداز البته جایی که تذکر مفید باشد ( 9)   که به زودی آنها که از خدا می‏ترسند متذکر می‏شوند ( 10)      ترجمه المیزان با سلام به تمام عزیزانی که از سال 1380 تحت عنایت های قرآن عزیز، افتخار خدمت به قرآن و این دوستان را در لباس مقدس معلمی قرآن داشته ام. از آنجایی که هیچ انسانی به جز امامان معصوم و پیامبران ( علی نبینا و آله و علیهم السلام ) عاری از خطا و اشکال نیست و بنا به فرموده قرآن کریم تذکر مفید می تواند باعث خشوع گردد، و چون هر مومنی وظیفه دارد مانند آینه ای صاف و بدون کینه اشکالات و خطاهای دوست مومنش را به او تذکر دهد از تمامی قرآن آموزان عزیزی که بنده در خدمت آنها بوده ام ( و احیانا هستم) و والدین محترم آنها خواهشمندم که با نقد های مفید خود از قسمت نظر (در پایین همین خط ) این خادم قرآن را در ترویج هرچه بهتر اسلام ناب محمدی (ص) یاری نمایند.التماس دعا * یا حق

نظرات  (۱۳)

  • مهندس حامد دلیجه
  • شاهکار تدریس کسی که ریاضیات کنکور را 100% زد - فارغ التحصیل صنعتی امیرکبیرتهران - مبتکرمثلثات بی فرمول+محاسبات ذهنی کنکور | www.riazi100.ir
  • محبوبه کمالی
  • سلام خوبی؟ چند روز پیش یکی از دوستانم سایت زیر رو بهم معرفی کرد که باهاش تبادل لینک کنم من فکر کردم تاثیری نداره ، ولی بعد از این که وبلاگم رو توی این سایت و سایت های شبیهش لینک کردم هر روز بازدید وبلاگم زیاد میشه. خواستم این سایت رو به تو هم معرفی کنم . حتما تبادل لینک کن چون لذت وبلاگ نویسی توی آمار بالاست.
  • مهدی وحدتی کیا
  • سلام آقای عقیلی من باز هم اومدم اگه میشه تو وبلاگتون سرگرمی هم بذارید راستس من کلی تعریف وبلاگتون رو بین دوستام کردم.صلوات
    پاسخ:
    سلام آقا مهدی شکرا
    سلام وبلاگت خیلی قشنگه . راستی اگه می خوای پولدار شی بیا تو آدرس زیر و از وبلاگت پول دربیار | yon.ir/Em7a
    سلام وبلاگ زیبایی داری و ممنون از مطالب زیبایی که ارسال می کنی .راستی خیلی بازدیدت کمه من یه سایت بهت معرفی می کنم بیا وبلاگت را در این سایت ثبت کن تا بازدید وبلاگت بره بالا
  • مهدی وحدتی کیا
  • یه صلوات تقدیم به امام زمان کنید.
  • مهدی وحدتی کیا
  • آقای عقیلی شما خیلی خوب اید .اونروز هم که مسابقه 20سوالی گذاشتید خیلی کیف داد ممنون.
    اگه میشه تایم بازی رو زیادکنیدودر تفسیر در مورد وجود روح وجن بیشتر صحبت کنید.ممنون
    پاسخ:
    ممنون پسرم باتوجه به هدف کلاس یعنی آشنایی با تفسیر قرآن کریم بیشتر از این نمیشه وقت برای بازی گذاشت و از طرفی بعضی از مباحث در عین جذاب بودن مناسب همه سنین نیست و گاهی اوقات بسیار هم خطرناک میشه اگه شرایطی پیش اومد اشاره ای به بعضی از جهات بی خطر و قرآنی خواهد شد یاحق
  • امیر حسین
  • سلام آقای عقیلی
    ما از شما راضی بودیم ولی چرا از مدرسه ما رفتین؟
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم ولی چون فقط اسم کوچیکتو نوشتی نمی دونم کدوم مدرسه و کدوم امیر حسین! به حر حال التماس دعای خیر*موفق باشی
  • امیر علی جلالی
  • سلام آقا
    راستش ما از شما خیلی راضی بودیم و من کیف قرآنی مو هنوز هم دارم
    خداحافظ
    نقی نامی که فخر آسمان است / تلفظ کردنش عطر دهان است -- اهانت به امام نقی علیه السلام را محکوم کنید ...! / http://imam-naghi.blogsky.com/1392/09/10/post-4
  • سپهر ایلگلی
  • سلام آقای عقیلی شما بهترین معلم قرآن هستید ولی اگر میشه تو زنگ پرورشی داستان تعریف کن باتشکر.مدرسه راهنمایی خواجه نصیر کلاس303
    پاسخ:
    ممنون از لطف شما پسر گلم
    سلام آقا قرآن
    ما از شما راضی بودیم ولی شما ما رو ول کردین رفتین راهنمایی و این خیلی بد بود
    مدرسه ماهم اصلا حرفای ما رو گوش نمیداد
    ولی الآن من راهنمایی هستم
    پاسخ:
    سلام پسرم اگه منظورت مدرسه دستغیبه که من خیلی دوست داشتم همچنان کنار شما باشم ولی یک سری مسائل از جمله عدم جدیت مدیر جدید مدرسه برای داشتن معلم قران باعث شد ما از شما دور بیفتیم به هر حال حلالمون کن
  • امیر محمد
  • سلام آقای عقیلی من توی مدرسه منصوره کاظمی شاگرد شما بودم قرآن داشتیم
    قاطعیت شما خیلی خوب بود ولی بعضی موقع ها تر و خشک باهم می سوختن
    به هر حال موفق باشی
    پاسخ:
    سلام امیر جان اون مدرسه شرایط خاصی داشت هم دانش آموزای خاص خیلی زیاد بودن که یک جو شدید غیر اخلاقی توی اونجا حاکم بود و هم مسئولین فقط فکر تنبیه بچه ها بودن و دیگه هیچی، واقعا هیچی! حتی من رو هم به زدن دانش آموزان تشویق می کردن ولی من سعی کردم بچه های خوب رو از لحاظ درسی قوی کنم و کارهای اخلاقی و اعتقادی هم انجام بشه حالا چه قدر موفق بودیم ما مامور به وظیفه ایم اگر اشتباهی هم از ما بوده حلال کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی