اندیشکده امام صادق (ع) | خلیل عقیلی فرج

إنَّکَ کادِحٌ إلَی رَبِّکَ کَدحًا فَمُلاقیهِ

اندیشکده امام صادق (ع) | خلیل عقیلی فرج

إنَّکَ کادِحٌ إلَی رَبِّکَ کَدحًا فَمُلاقیهِ

اندیشکده امام صادق (ع) | خلیل عقیلی فرج

دیگر نخواهم خفت
و دیگر از خاک و خاکیان نخواهم گفت
و جز از آسمان و آسمانیان نخواهم نوشت...
**************
آی دی ایتا و سروش: @draghili
**************
آدرس کانال های انتشار محتوا:

      

یاور و دلدار توام            صادق و بی رنگ و ریا         عاشق دیدار تو ام

ای گل خشبوی خدا        رهبر و مولای منی                سرور و آقای منی

ای گل من

ندای آسمونی تو           با جون و با دل میخرم.          مثل کبوتر میشم و

تا آسمونت میپرم.         میام رو ابرا میشینم                 تا این که روتو ببینم

ای گل من

 

وقتی صداتو میشنوم      دلم چراغونی میشه                چشام بهونه میگیره

دوباره بارونی میشه       تو هر نفس که میکشی            راز و نیازه میدونم

توی سکوتت آقا جون     یه دنیا راز می دونم

 

میخوام که تا آخر عمر     برم خدا خدا کنم          دستامو بالا بگیرم

برای تو دعا کنم                 بگم خدای مهربون       تو رو واسم نگه داره

چون میدونه دوست دارم       اون از دلم خبر داره

 

میخام بگم آقای من        تویی یگانه رهبرم          هر چی بگی گوش میکنم

فرمان بدی فرمان برم    بسیجیم به عشقتون        شما بگید جون میبازم

با علم و دانش و تلاش     آیندمونو میسازم

 

نگاه مهربون تو       همیشه همراه منه       دعای تو پشت سرم

بدرقه ی راه من      حرفای پر امید تو       دلهرمو کم میکنه

انگیزمو امیدمو     قوی و محکم میکنه

 

تا دم آخر میخونم        دست خدا بر سر ماست      کور بشه چشم دشمنا

خامنه ای رهبر ماست     ما همه سرباز تو ایم      هم دلو هم راز تو ایم

ای گل من

یاور و دلدار توام      ساده و بی رنگ و ریا        عاشق دیدار توام

ای گل خشبوی خدا      رهبرو مولای منی       سرور و آقای منی

ای گل من

 

دریافت فایل های صوتی ( آهنگ بی کلام و با کلام)

حجم 11.6  MB


 

نظرات  (۱۱)

  • سرباز حاج قاسم سلیمانی
  • درود بر رهبر ما خامنه ای

    سلام من عاشق این شعرم بیشتر اوقات هم تو مدرسه بچه ها سر صف می خونند اما من حفظ نیستم چطوری اهنگشو دانلود کنم؟
    سلام کمک های بشر دوستانه دست ساخته خشونتهاست. پس اجازه دهید ایران یک کار به تمام معنی‌ انقلابی را انجام داده و پرچمی‌ را بالا ببرد که بیان کننده این است "همه در خانه خود بمانید و در کار بقیه دخالت نکنید".
  • وحید کیومرثی
  • باسلام ودرودبرامام خامنه ای دامت برکاته .واقعا خداقوت وبلاگ عالی دارین درپناه حق باشید
    ممنون
    بسیار ممنون
  • عاشق آقا
  • ببخشید ولی متنتون اشکال داره :
    یاورو دلدار توام ساده و بی رنگ و ریا

    همینو فقط میخواستم بگم ممنون
  • خرم ابادی
  • عالی بود ممنون
    لطفا راضی باشید عکس اقا رو برا خودم کپی کردم
  • نایسر دایسر پلاس
  • سلام مطالب وبلاگتو دیدم بسیار زیبا بود .اگه یادتون باشه دفعه قبل درخواست تبادل لینک داده بودم . خوشحال میشم منو با نام ""خرید نایسر دایسر پلاس"" لینک کنی . بعد از اینکه لینک کردی خبرم کن تا با افتخار لینکت کنم
    سلام عزیزم.وبلاگ خیلی باحالی داری .این پستت هم خیلی جالب بود .خوشم اومد . منم یه سایت آشپزی دارم خیلی هم خوشمزه .ممنون میشم یه سر بزنی و نظرت رو بگی .منتظرتم . فعلا
  • نازنین جون
  • سلام عزیزم.خوبی؟ چقدر وبلاگ باحال و زیبایی داری.واقعا خوشم اومد . . . وبلاگ منو لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم. عنوان وبلاگم : چراغ خواب لاک پشت شلمن لینک وبلاگم هست http://shellman.niniweblog.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی