اندیشکده امام صادق (ع) | خلیل عقیلی فرج

إنَّکَ کادِحٌ إلَی رَبِّکَ کَدحًا فَمُلاقیهِ

اندیشکده امام صادق (ع) | خلیل عقیلی فرج

إنَّکَ کادِحٌ إلَی رَبِّکَ کَدحًا فَمُلاقیهِ

اندیشکده امام صادق (ع) | خلیل عقیلی فرج

دیگر نخواهم خفت
و دیگر از خاک و خاکیان نخواهم گفت
و جز از آسمان و آسمانیان نخواهم نوشت...
**************
آی دی ایتا و سروش: @draghili
**************
آدرس کانال های انتشار محتوا:

      

امام عزیز ولادتت مبارک

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۰۹ ق.ظ
سرود مسجدی - میلاد امام عسگری علیه السلام صل علی محمد ابا محمد آمد           صل علی محمد ابن الرضا خوش آمد... نور طلوع  مهر یاسین و کوثر آمد                                         دوم حسن از آل زهرا(س) و حیدر آمد گل ریزد از آسمان از یمن میلاد او                                          فض و شرف گرفته از نام او آبرو این نور چشم طاها این پور مولا باشد                                     ابن الرضای سوم ، فرزند زهرا(س) باشد خنده به ماه روی آل عبا مبارک                                      سر زد ز مشرق دین ، نور خدا مبارک از لطف  او این جشن  فرخنده پا گرفته                                      ماه ربیع الثانی ، از او صفا گرفته با جود بی کرانه ، با وجد و شور و شادی                                        عیدی دهد به عالم آقا امام هادی باران نور و رحمت ، روح خوش عهدی آمد                                      مولای هر دو عالم ، بابای مهدی آمد با یک دلی شکسته ، با اشک دامن دامن                                    امشب بگو ای آقا ، با حاجت آمدم من ببین عزیز زهرا(س) هر چند من فقیرم                                    به بند سخت جهل و ، به معصیت اسیرم دستم بگیر ای آقا ، مرا رهان ز عصیان                                  به حقّ حیّ اعلا ، به آیه های قرآن آقا برای شیعه از سوز دل دعا کن                                  با ذولفقار آهت بس محشری به پا کن وهابیون و بحرین در جنگ کفر با دین                                     بنما دعا برای سوریه و فلسطین گرچه حضورت ای گل ، بی ارزشیم و خاریم                                   ما غیر درگه تو ، جایی دگر نداریم خواهد دلم که اهل سوز و نوایت باشم                                   گدای دوره گردی در سامرایت باشم با دست خالی از تو لطف و عطا می خواهم                                 هم مکهّ هم مدینه، هم  کربلا میخواهم   سرود های بیشتر در aviny.com

نظرات  (۶)

  • کیف آلوما والت
  • با سلام به شما مدیر وبلاگ عزیز مهتاب هستم پشتیبان آنلاین فروشگاه آدریانا ، وبلاگ خیلی زیبایی داری ، از اینکه با وبلاگت آشنا شدم خوشحالم و حتما باز هم به شما سر میزنم و این باعث افتخار ماست میخواستم از شما و بقیه کاربران وبلاگ دعوت کنم ، به مناسبت فروش ویژه که از تاریخ 25 بهمن الی 25 اسفند بر روی سایت فعال شده است دیدن کنید و اگر کالایی رو نیاز داشتید ما در خدمت شما هستیم منتظر شما هستم حضور شما کاربر فعال اینترنتی برای ما مهم تر از خرید است
    سلام عزیزم وبلاگت عالــــــیه . راستی مطالب خوب واسه وبلاگت میخوای؟ بیا ببین خودت جدی جدی باحاله... مخصوص وبلاگ نویس های میهن بلاگ.منتظرتماااا حتما یه سر بیا
  • خرد کن نایسر دایسر پلاس
  • سلام خوبی؟ مطالب وبلاگتو دیدم بسیار زیبا بود معلومه که وقت گذاشتی .من یه پیشنهاد داشتم که واسه وبلاگ جفتمون خوبه . خوشحال میشم منو با نام ""خرد کن نایسر نایسر پلاس"" لینک کنی چون به نفع بازدید جفتمونه و از این به بعد مثل دو تا دوست خوب واسه هم میشیم بعد از اینکه لینک کردی خبرم کن تا با افتخار لینکت کنم
  • یه دوست خیر خواه
  • سلام دوست گرامی من ! وبلاگ زیبایی دارید. از این پست تون هم خیلی خوشم اومد خوشحال میشم به وب منم یه سر بزنی کلیپ های جالبی میزارم هاااا ! اگر هم خواستی تبادل لینک کنی منو با اسم دانلود کلیپ لینک کن بعد به من بگو تا سه سوته لینکت کنم قربانت فعلا !
    سلام وبلاگ خوبی داری . دوست داری از طریق همین وبلاگت پول در بیاری؟ پس بیا تو این سایت عضو شو adsgroup.ir یه فروشگاه رایگان بهت میده . یکی مثل این harajak.ir باور کن ثبت نامش مثل اب خوردنه یه دقیقه بیشتر وقتت رو نمیگیره !
    دیگر نگران فایلهای خود نباشید. همین حالا فایل هایتان را مجانی آپلود کنید!!! لذت یک آپلود راحت با میهن بیت | آپلود نامحدود و دانلود مستقیم. عضویت رایگان | میهن بیت - آپلود رایگان فایل | http://mihanbit.com