اندیشکده امام صادق (ع) | خلیل عقیلی فرج

إنَّکَ کادِحٌ إلَی رَبِّکَ کَدحًا فَمُلاقیهِ

اندیشکده امام صادق (ع) | خلیل عقیلی فرج

إنَّکَ کادِحٌ إلَی رَبِّکَ کَدحًا فَمُلاقیهِ

اندیشکده امام صادق (ع) | خلیل عقیلی فرج

دیگر نخواهم خفت
و دیگر از خاک و خاکیان نخواهم گفت
و جز از آسمان و آسمانیان نخواهم نوشت...
**************
آی دی ایتا و سروش: @draghili
**************
آدرس کانال های انتشار محتوا:

      

بازهم سال 61 هجری است...

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴ ق.ظ
بسم رب الحسین سال 61 هجری است ، نامه ای رسیده است، نامه ای از منفور ترین و پست ترین مخلوفات خدا، به شایسته ترین و برترین بنده خدا ، که ای فرزند پیامبر اسلام ، سر ذلت فرود بیاور و دست بیعت دراز کن ، به سوی اسلام بی ایمان ، اسلام بی عمل ، و اسلام بی حسین. اما آقای ما، آقای آزادگی است، آقای عزت و سربلندی، آقای تقوا و عمل آقای ما بنده خالص خدا.ند است ، وعدع و وعید های پر زرق و برق دنیا را دید ، ولی چشم بر آنها بست و راه شهادت را برگزید، راه مردان خدا. آقای ما چنین فرمود : که ای مسلمانان عالَم ، باید اسلام را بدرود گفت، اگر حاکمی چون یَزید بر منبر نشست ، آری منبر جای پاکان و شایستگان در گاه خداوند است ، نه هر بی سر و پایی. و باز اینگونه فرمود : از من نخواهید که با یزید بیعت کنم ، من و هرکه مانند من است را با چون یزید و با هر که در راه اوست بیعتی نیست. آری راه حسین علیه السلام راه شهادت است و راه یزید راه شقاوت ، راه حسین علیه السلام راه آزادگی است و راه یزید راه بردگی دنیا و زیبایی های او. مگر خداوند حکیم در قرآن عزیز نفرمود که ما زمین و هر چه در آن است را زینت و زیبایی بخشیدیم تا شما را بیازماییم و نیکوکاران را از بدکاران بشناسیم. آری امتحان ، از امتحان گفتم ، اما امتحان حسین علیه السلام فرق می کند. خود را فدا کرد ، نه فقط خود را که علی اکبر را ، که علی اصغر را ، که قاسم را ، و عباس را . آری امتحان حسین علیه السلام فرق می کرد ، آن روز خون خدا را ریختند ، خون پاکی که از اندیشه انسان های حق جو پاک نمی شود ، خونی که پایه های ظلم را در هم می شکند ، خونی که اسلام ناب محمدی را به جهان معرفی می کند و خونی که فرق می کند ، آری فرق می کند اصلا حسین جنس غمش فرق می‌کند این راه عشق، پیچ و خمش فرق می‌کند! اینجا گدا همیشه طلبکار می‌شود اینجا که آمدی کرمش فرق می‌کند!

نظرات  (۶)

واقعا کــــــــــــــــــــــــه
  • نایسر دایسر پلاس
  • سلام مطالب وبلاگتو دیدم بسیار زیبا بود .اگه یادتون باشه دفعه قبل درخواست تبادل لینک داده بودم . خوشحال میشم منو با نام ""نایسر دایسر پلاس"" لینک کنی . بعد از اینکه لینک کردی خبرم کن تا با افتخار لینکت کنم
  • آموزش آنلاین رایگان
  • داشتم سایت های آموزشی رو سرچ می کردم یک سایت آموزش آنلاین پیدا کردم که به نظرم جذاب اومد. توش کلی دوره های رایگان بود.لینکشو براتون گذاشتم. | http://cetkaacademy.ir/ | آموزش آنلاین رایگان
    سلام خیلی دوست دارم با سایت ها و یا وبلاگ هایی شبیه شما تبادل لینک داشته باشم.شاید شما هم خوشتون بیاد کافیه یه سر به من بزنی و تصمیم بگیری
    فقط چند روزه وبلاگم رو راه اندازی کردم ، موضوع وبلاگ من یکم اختصاصیه ، یعنی فقط با وبلاگ های پر محتوا مثل وبلاگ تو تبادل لینک می کنم . اینجوری هم بازدید تو زیاد میشه و هم بازدید من.

    ممنون میشم یه سر بزنی و باهام تبادل لینک کنی
    اگه می خوای وبلاگت خیلی حرفه ای باشه به وبلاگ من سر بزن چند تا تکنیک گذاشتم برای بالا تر بردن بازدیدهای واقعی وبلاگ